FANDOM

SIU Logo FINAL

'Haydi Çalkala (Özgün adı: Shake It Up), Disney Channel'da yayınlanan bir ABD sitkomu. Dizinin ilk bölümü Amerika Birleşik Devletleri'nde 7 Kasım 2010'da yayınlanmıştır. Chris Thompson tarafından yaratılan ve başrollerini Bella Thorne ve Zendaya'nın paylaştığı dizi, "Göster Kendini Chicago" adlı yerel bir programda arkaplan dansçıları olan CeCe Jones (Thorne) ve Rocky Blue (Zendaya) adlarındaki iki kızın maceralarını konu edinmektedir. Ayrıca içinde veya dışında oldukları terslikler ve yaşadıkları sorunlar ile okuldaki yükselen statüleri de kaydedilmektedir. Davis Cleveland, Roshon Fegan, Adam Irigoyen ve Kenton Duty dizinin başrolünü paylaşmaktadır. Dizinin orijinal konsepti Disney için oluşturulan, yalnızca dans yönü olan bir kız dost komedisiydi. Bu dans konsepti The Famous Jett Jackson ve Sonny'nin Yıldızından sonra dizi içinde dizi formatını kullanan üçüncü Disney orijinal dizisidir.

16 Mart 2011'de, dizinin ikinci sezonunun olacağı duyurulmuştur. Dizinin 2. sezonunun ilk gösterimi Türkiye'de 25 Şubat Cumartesi saat 09.25'te Disney Channel'da başlamıştır.